Velsignet Jul
Børge Højlund Jensen
2003-12-11 12:34:31 UTC
I ønskes alle en glædelig Jul og et lykke bringen nytår.
Posten siger vi skal skrive juleposten i god tid, Så her kommer en hilsen
her fra Viborg.
Dagens bibelord fra http://JesusNet.dk:
""Af mørke skal lys skinne frem," han har ladet det skinne i vore hjerter
til oplysning... om Guds herlighed."
(2 Kor 4,6)
--
Hej fra Børge.
http://trojesus.webbyen.dk/
http://jesusnyt.webbyen.dk/
Ulrik Chr.
2003-12-15 14:18:35 UTC
Post by Børge Højlund Jensen
I ønskes alle en glædelig Jul og et lykke bringen nytår.
I lige måde - vil også gerne ønske alle en god jul og godt nytår.
Post by Børge Højlund Jensen
Posten siger vi skal skrive juleposten i god tid.
Det har min post ikke sagt, da han siger det giver for meget at slæbe på ;-)
--
Ulrik Chr.
www.uac.dk * ***@uacxx.dk

P.S.: Fjern xx efter uac i min mail.

Mail-adressen er beskyttet af Norton AntiVirus 2004 og AntiSpam 2004.
Børge Højlund Jensen
2003-12-15 14:41:37 UTC
Post by Ulrik Chr.
Det har min post ikke sagt, da han siger det giver for meget at slæbe på ;-)
--
Ulrik Chr.
ICQ: 24872480
Ja den var god.

Dagens bibelord fra http://JesusNet.dk:
"Du, Betlehem... Fra dig skal der udgå én, som skal være hersker i
Israel."
(Mika 5,1)

----