Business Konference
Gamle Jensen
2006-05-21 13:28:07 UTC

2006-05-21 13:56:21 UTC
2006-05-21 21:01:29 UTC
Post by Benny
Post by Gamle Jensen
Business Konference
med Peter J. Daniels
Skovriderkroen
http://www.kingdombusiness.dk/
se også http://www.kbc.dk/
er du ansat på provision?
nej det er jeg ikke men jeg vil gernevære med der hvor Jesus rygger og give
dig og mage andre muligheden
--
Hej fra Børge
http://oz5vib.webbyen.dk
Post by Benny
Danmark er et grimt land for tiden
Godt hjulpet af imanerne fra DF
Henrik Vestergaard
2006-05-21 21:06:43 UTC
Post by Gamle Jensen
Post by Benny
Post by Gamle Jensen
[...]
Han "ryggede" med Benny Hinn for ikke så lang tid siden, og nu "Peter
Daniels" -- hvem bliver den næste? Bill Clinton? ;-)
;-) Henrik, Dianalund
... "Subjektivitet er at aflæse et solur ved hjælp af en lommelygte."
(Piet Hein)
Benny
2006-05-21 21:19:28 UTC
Post by Henrik Vestergaard
Han "ryggede" med Benny Hinn for ikke så lang tid siden, og nu "Peter
Daniels" -- hvem bliver den næste? Bill Clinton? ;-)
Er han nu osse begyndt at bedrage folk......

jaja - penge lgter ikke og da slet ikke i guds navn
--
Bæ9
-----
Henrik Vestergaard
2006-05-22 01:24:00 UTC
Post by Benny
Post by Henrik Vestergaard
Han "ryggede" med Benny Hinn for ikke så lang tid siden, og nu "Peter
Daniels" -- hvem bliver den næste? Bill Clinton? ;-)
Er han nu osse begyndt at bedrage folk......
Ikke nødvendigvis - men den ene charlatan eller den næste... Der er
ingen grænser for visse personer "så længe pengene i kisten klinger" :'-(
Post by Benny
jaja - penge lgter ikke og da slet ikke i guds navn
:-)
(Piet Hein)
Jens Bruun
2006-05-22 11:40:35 UTC
Post by Gamle Jensen
nej det er jeg ikke men jeg vil gernevære med der hvor Jesus rygger
og give dig og mage andre muligheden
Muligheden for hvad?
--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.
Gamle Jensen
2006-05-22 12:07:00 UTC
Post by Jens Bruun
Post by Gamle Jensen
nej det er jeg ikke men jeg vil gernevære med der hvor Jesus rygger
og give dig og mage andre muligheden
Muligheden for hvad?
for at få et godt liv med Jesus.
--
Hej fra Børge
http://oz5vib.webbyen.dk
Jens Bruun
2006-05-22 12:25:23 UTC
Post by Gamle Jensen
for at få et godt liv med Jesus.
Har du selv et godt liv med Jesus?
--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.
Gamle Jensen
2006-05-22 12:33:31 UTC
ja jeg har
--
Hej fra Børge
http://oz5vib.webbyen.dk
D.e.f.f.e.s.
Jens Bruun
2006-05-22 12:54:25 UTC
Post by Gamle Jensen
ja jeg har
Jeg bliver bare lidt i tvivl, når jeg ser, hvor ihærdig du er med at få
andre til at se lyset. For mig at se tyder det ikke på, du har et godt liv
med Jesus. Det tyder mere på, du fortvivlet søger bekræftelse ved at få
andre til at dele din tro.
--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.
Gamle Jensen
2006-05-22 13:13:52 UTC
Post by Jens Bruun
andre til at dele din tro.
kender du misions befalingen gå ud i ald verdennen og forkynd også videre.
Det er bare det jeg gør så godt jeg formår.
--
Hej fra Børge
http://oz5vib.webbyen.dk
Jens Bruun
2006-05-22 19:58:44 UTC
Post by Jens Bruun
kender du misions befalingen gå ud i ald verdennen og forkynd også
videre. Det er bare det jeg gør så godt jeg formår.
Hmm. Måske du skulle vælge andre steder end lige netop alt.dk.katolik,
dk.livssyn og dk.livssyn.kristendom til din forkyndelse, hvis du vil nå
nogen, der ikke allerede har set lyset?
--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.
Benny
Benny
2006-05-22 15:53:51 UTC
Post by Gamle Jensen
Post by Jens Bruun
Post by Gamle Jensen
nej det er jeg ikke men jeg vil gernevære med der hvor Jesus rygger
og give dig og mage andre muligheden
Muligheden for hvad?
for at få et godt liv med Jesus.
ellers tak - jeg har min mage!
--
Bæ9
-----
Gamle Jensen
http://oz5vib.webbyen.dk
Henrik Vestergaard
2006-05-21 21:04:16 UTC
Post by Benny
Post by Gamle Jensen
Business Konference
med Peter J. Daniels
Skovriderkroen
http://www.kingdombusiness.dk/
se også http://www.kbc.dk/
er du ansat på provision?
Måske betaler han bedre end Benny Hinn... ;-)