En Svensk søster
Jensen
2004-12-10 12:22:18 UTC
Jeg mener at havde læst om en Svensk søster der fik meddelelser fra Jesus
eller var det Jomfru Maria er det korrekt og hvor kan man få oplysninger om
hende.

Dagens bibelord fra http://JesusNet.dk:
"(Johannes Døberen): Jeg døber jer med vand til omvendelse; men han, som
kommer efter mig... Han skal døbe jer med Helligånden."
(Matt 3,11)
--
Hej fra Børge Højlund Jensen
Min ICQ 107634963

Alle mail er scannet med http://free.grisoft.com/freeweb.php

Spam nej tak http://www.spamfighter.com/Lang_DA/default.asp
Benedikte Brisson
2004-12-11 11:28:59 UTC
Post by Jensen
Jeg mener at havde læst om en Svensk søster der fik meddelelser fra Jesus
eller var det Jomfru Maria er det korrekt og hvor kan man få oplysninger
om hende.
På http://www.katolskakyrkan.se/ er der en spørgefunktion, hvor du kan
spørge en præst. Prøv det!

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk
Kevin Edelvang
2004-12-11 21:02:22 UTC
Post by Jensen
Jeg mener at havde læst om en Svensk søster der fik meddelelser fra
Jesus eller var det Jomfru Maria er det korrekt og hvor kan man få
oplysninger om hende.
Mener du i moderne tid? Eller i "gamle dage"? Den mest berømte er nok den
hellige Birgitta af Vadstena, som levede i slutningen af middelalderen. Hun
fik gennem sit lev mange proftiske syner, bl.a. fra jomfru Maria, som
anerkendes af den katolske kirke. Hende kan du læse mere om her:

http://www.katolsk.no/biografi/birgitta.htm

Mvh
Kevin Edelvang
Jensen
2004-12-11 22:13:08 UTC
Post by Kevin Edelvang
hellige Birgitta af Vadstena, som levede i slutningen af middelalderen.
Hun fik gennem sit lev mange proftiske syner, bl.a. fra jomfru Maria, som
http://www.katolsk.no/biografi/birgitta.htm
Ja det var hende jeg var på jagt efter . Tak skal du havde.

Dagens bibelord fra http://JesusNet.dk:
"Ban Herrens vej, gør hans stier jævne."
(Mark 1,3)