Tilbage til Bibelen)
Gamle Jensen
2006-06-05 12:12:43 UTC

2006-06-05 12:30:39 UTC

2006-06-05 12:38:15 UTC
http://www.oz5ufr.dk/news.php
Post by KÃ¥re
mvh
--
Kåre A. Lie
http://www.lienet.no/
B æ 9
2006-06-05 14:19:34 UTC
On Mon, 5 Jun 2006 14:12:43 +0200, "Gamle Jensen" <b-h-
Post by Gamle Jensen
(Tilbage til Bibelen)
http://www.bttb.dk/
se dette det kan være du kan bruge det.
Til hvad?
mvh
ja - du kan da i hvert fald ikke pakke fisk ind i linket!
B æ 9
Martin Andersen
jeg ved bare ikke. skal sådan nogle links koges, eller steges?
Harald Mossige
2006-06-06 02:43:29 UTC
Post by Gamle Jensen
[...]
Det er ønskelig at de svelges as is, ureflektert og ikke gjennomtenkt. :-)

HM
B æ 9
B æ 9
Michael Zedeler
2006-06-05 14:53:00 UTC
Post by Gamle Jensen
(Tilbage til Bibelen)
http://www.bttb.dk/
se dette det kan være du kan bruge det.
Der står bland andet
Post by Gamle Jensen
Bibelen er en profetisk bog, der med 100% nøjagtighed taler om både fortiden,
nutiden og fremtiden. Bibelen er mere aktuel og præcis end morgendagens nyheder.
Beklager. Det kan jeg ikke.

Kun en fanatiker kan skrive at bibelen er 100% nøjagtig. Jeg synes det
er sørgeligt at se folk lade sig spænde for fanatikernes vogn.

God bedring.

Mvh. Michael.
Michael Zedeler
2006-06-05 14:54:08 UTC
Post by Gamle Jensen
(Tilbage til Bibelen)
http://www.bttb.dk/
se dette det kan være du kan bruge det.
Der står blandt andet
Post by Gamle Jensen
Bibelen er en profetisk bog, der med 100% nøjagtighed taler om både fortiden,
nutiden og fremtiden. Bibelen er mere aktuel og præcis end morgendagens nyheder.
Beklager. Det kan jeg ikke bruge til noget.

B æ 9
2006-06-05 20:15:28 UTC
Post by Michael Zedeler
Jeg synes det
er sørgeligt at se folk lade sig spænde for fanatikernes
vogn.
Post by Michael Zedeler
God bedring.
Mvh. Michael.
UHA - hvis du har det sådan så skynd dig at forlade denne
gruppe. Den er fyldt med tvangsneurotikere og det der er
værre.

Således betragtet kan man kun ende i en depression i denne NG.

Men det er jo en sideeffekt af at de psykisk syge skal være i
eget hjem. Nu har de en pc'er hver. Det var bedre dengang der
kun var en enkelt pc'er til deling i dagligstuen på
kolbøttefabrikken.

Så var det også lettere for dem at smide gale påstulater i
hovedet på hinanden, da du jo så var under samme tag.
B æ 9
B æ 9
2006-06-05 20:20:51 UTC
Post by B æ 9
kun var en enkelt pc'er til deling i dagligstuen på
kolbøttefabrikken.
Så var det også lettere for dem at smide gale påstulater i
hovedet på hinanden, da du jo så var under samme tag.
hov undskyld - ikke "du" men "de"

jeg har ikke belæg for at påstå at du var under samme tag, men
det kan du jo be- eller afkræfte.....
B æ 9
Allan Riise
2006-06-05 18:44:24 UTC
Post by Gamle Jensen
(Tilbage til Bibelen)
http://www.bttb.dk/
se dette det kan være du kan bruge det.
Allerede i de første linier er der usandheder.

Der er ikke 40 forfattere, de bøger har været genstand for gentagne
"opdateringer" i al den tid kirken har været til, således at bebelen til
enhver tid har afspejlet det samfund den har henvendt sig til.

Men jeg vil da gerne have at du beviser påstanden om de forfattere!
Allan Riise
Peter Bjørn Perlsø
2006-06-06 21:02:51 UTC
Post by Gamle Jensen
(Tilbage til Bibelen)
http://www.bttb.dk/
se dette det kan være du kan bruge det.
citat:

"Islam er en religion, der undertrykker mennesker. Evangeliet er Guds
gave, som frigør og løfter mennesker op.

Muhammed er en falsk og død profet. Jesus Kristus er opstanden og Vejen,
Sandheden og Livet.

JESUS LEVER – HAN ER HERRE – HAN KOMMER IGEN!"

Jeg troede at det var meningen at Jesus allerede var her? Eller er BTTB
en af de kristne sider der tror at Jesus faktisk ikek er her, og at alt
går under når han kommer igen?
--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org