kom i gang
Børge Højlund Jensen
2004-07-13 11:45:33 UTC
http://www.katolik.webbyen.dk/
se ind på denne side

--
Hej fra Børge
Min ICQ 107634963
Se min hobby side http://oz5vib.webbyen.dk
Alle mail kontrolleret indgående og udgående med Norman Virus Control
Andreas, Ravsted
2004-07-13 13:41:59 UTC
Post by Børge Højlund Jensen
http://www.katolik.webbyen.dk/
se ind på denne side
Med hvilket formå, og hvad indhold er der på den side?
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
Børge Højlund Jensen
Andreas, Ravsted
2004-07-13 23:23:42 UTC
Post by Børge Højlund Jensen
man kan faktisk tilmelde sig gruppen
http://groups.msn.com/formenneskerderovervejeratblivekatolik
Tilmelde sig, når du du end ikke har nævnt et ord om hvad det handler
om! - Det ku' da aldrig falde mig ind!

Men du kunne jo starte med at fortælle hvad det handler om, og hvad
formålet er, og hvad siden indeholder
Benedikte Brisson
2004-07-14 11:07:12 UTC
Post by Børge Højlund Jensen
man kan faktisk tilmelde sig gruppen
http://groups.msn.com/formenneskerderovervejeratblivekatolik
Hej Børge,
Hvorfor har du startet den msn-gruppe?
Overvejer du selv at blive katolik eller ligger der andet bag?

Venlig hilsen Dikte
Børge Højlund Jensen
2004-07-14 12:06:58 UTC
ja på en måde gør jeg.

Dagens bibelord fra http://JesusNet.dk:
"Af den nåde er I frelst ved tro. Og det skyldes ikke jer selv, gaven er
Guds."
(Ef 2,8)
Venlig hilsen Dikte
Benedikte Brisson
2004-07-14 18:48:58 UTC
Post by Børge Højlund Jensen
ja på en måde gør jeg.
Det svar synes jeg ikke, jeg bliver så voldsomt klogere af. På hvilken måde?
Kunne du tænke dig at fortælle lidt om, hvorfor du overvejer at blive
katolik?

Venlig hilsen Dikte
Børge Højlund Jensen

Venlig hilsen Dikte
Andreas, Ravsted
2004-07-15 10:04:45 UTC
Post by Børge Højlund Jensen
hvis jeg havde en mail adr. på dig.
Er der noget hemmeligt i det siden du ikke vil fortælle om det her i
gruppen?
Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret
Benedikte Brisson
2004-07-15 17:26:09 UTC
Post by Andreas, Ravsted
Post by Børge Højlund Jensen
hvis jeg havde en mail adr. på dig.
Er der noget hemmeligt i det siden du ikke vil fortælle om det her i
gruppen?
Hmmmm... jeg bryder mig nu heller ikke om det hemmelighedskræmmeri....

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk
Andreas, Ravsted
2004-07-15 18:43:32 UTC
Post by Benedikte Brisson
Post by Andreas, Ravsted
Er der noget hemmeligt i det siden du ikke vil fortælle om det her
i gruppen?
Hmmmm... jeg bryder mig nu heller ikke om det
hemmelighedskræmmeri....
Det ville da være dejligt om man her kunne drøfte hvorfor man gik med
sådanne overvejelser, og på hvilket grundlag man gjorde det! - Andre
kunne måske også få sig til at overveje et eller andet, ved at læse om
andres overvejelser af en så drastisk karakter.
Børge Højlund Jensen
2004-07-15 21:18:16 UTC
man kan godt gå med overvejelser man ikke er så sikker på at man vil dele
dem med alle , mår man er i en brydnings periode er man nok sårbar ligeledes
er man det når Gud arbejder med en.

--

Alle mail er scannet med http://www.free-av.com
Andreas, Ravsted
2004-07-15 21:21:56 UTC
[...]
Og netop i den fase kan det så være endnu mere vigtig at få
efterprøvet sine overvejelser, om de nu kan holde, eller om de bygger
på et for tyndt grundlag!

Hvis du ikke vil drøfte sådanne ting her i fuld offentlighed, kan jeg
da også invitere dig (og andre der øsnker seriøs debat i et lidt mere
lukket forum) til at fortsætte snakken her:
http://sda-net.dk/phpBB2/index.php
Børge Højlund Jensen

Børge Højlund Jensen
2004-07-14 09:39:11 UTC
Dette er en gruppe der også kan findes msn grupper under religion tro -
kristendom.

Du kan finde den der. Åben din msn grupper og gå videre

Andreas, Ravsted
2004-07-14 12:21:36 UTC
Post by Børge Højlund Jensen
Dette er en gruppe der også kan findes msn grupper under religion
tro - kristendom.
Du svarede ikke på mit spørgsmål!

Og læs gerne lidt i det link jeg har i min signatur. Hvis du
efterlever det er der en reel risiko for at man kan finde ud af hvad
du egentlig svarer på!